citatväggen


Jag funderar på att skriva ett citat på någon av mina väggar. Det bästa citatet jag har hittills är "stones taught me to fly" som jag snappade upp i Damiens rices låt cannonball. Citatet får mig att associera till att det omöjliga är möjligt och att man inte ska ge upp, men sedan känner jag att det kanske är lite för djup. kanske jag bara ska ha ett citat som typ är "go och glad kexchoklad, du är fet och het och lika krämig som en kaksmet" så att jag kan skratta lite åt mina dåliga rimm varje gång jag ser det. Aja det är inte målat på min vägg än så...

Kommentarer
Postat av: Zeke Palm

Fan vad najs! Skriv "stefan holm fast tjock" eller "skämt skämt skämt skämt" över hela väggen, eller varför inte "skiva skiva skiva skiva" :) eller ta något av de citaten jag skickade. Eller skriv det du skrev i texten. Oj vad jag babblar tyckte bara att det var fett.





// zeke





2009-03-03 @ 23:21:30
Postat av: djuping

Ta ett bra citat av jimi Hendrix:

When the power of love overcomes the love of power,

the world will know peace.

2009-03-04 @ 18:50:18
Postat av: ebbsy

tycker du ska ha "äta bör man annars dör man"

2009-03-04 @ 19:11:57
Postat av: Victoria

haha fint ebba

2009-03-13 @ 15:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0