win/win situation


jag ska skapa en kategori som heter ohlala. Ohlalakategorin ska bara innehålla ohlala killar. Och en ohlalakille är en kille som man tänker "ohlala" när man ser. lätt. bigtime ohlala till vänster.

idag har jag varit på mitt rum med dubbelt nerdragna persienner fram till klockan två och tagit det lugnt, jag har varit en sväng i malmö och ätit sushi och jag har köpt en "dagbok" som jag under år 09 ska klottra full av skit som tynger mitt huvud/hjärta. Varför? det som gör mig förbannad kan jag skriva ner utan att någon hör det, inget kan spridas vidare, skitsnack undviks men ändå har jag fått ut det. Det är en win/win situation med en sådan bok för mig helt enkelt.

agöken.

Kommentarer
Postat av: vicky

Det är han som är på min gamla header :D Den bilden vi gillar du vet!

2009-01-08 @ 22:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0