watch it


klockor har alltid varit min grej, kan inte hjälpa att tycka att det är den mest praktiska och snyggaste accessoaren man kan ha (förutom örhängen men det är ett måste på mina elefantörsnibbar). Jag har alltid hatat klockor som sitter löst.. tills idag. En stålfärgad maskulim klocka är snyggast när den sitter lite halvdant löst runt handleden, det är egentligen den enda sortens klocka som jag accepterar sitta löst.

Jag förstår att detta säkerligen inte intresserar er ett skvatt men jag tycker klockor är sköj.
agöken

Kommentarer
Postat av: :)

heter det inte adjöken? från adjö lixom ;) fast du kanske har hittat på en egen variant..

2009-01-16 @ 01:07:17
Postat av: Victoria

hahaha... riktigt twilight...

2009-01-16 @ 12:27:47
Postat av: Anonym

agöken är min egna lilla variant.. och ja en riktigt twiligt över den. HAHA

2009-01-16 @ 18:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0