life is just sweet


jag hade min kamera i min väska som i stort sätt hängde på min axel hela kvällen och ändå har jag inga foton förens i morse. Av någon anledning spenderade jag mitt andra nyår i rad tillsammans med en mix av människor, gamla godingar och nya godingar. Jag är sämst på att göra sammanfattningar, men igår va fantamig grymt. Jag gjorde inga nyårslöften, jag är ändå så obeskrivligt dålig på att hålla dem men ett motto som jag kommer leva efter år 2009 är "ångest är för losers". Jag vet inte hur det är med er, men av någon anledning drabbas jag av ångest väldigt lätt. Så när jag kollade min telefonlista och insåg att jag hade ringt mr. forget about it (ja så heter han) sju gånger vände sig min mage, av ångest. Men så slog det mig, ångest, vad fan är det? Vi är en fis i världshistoriens existens, men den tiden vi får den borde vi ta vara på. Just därför har jag tryckt i mig ett stort mål från mackedonkan idag och kollat på OC i snart 5 timmar. näjz.,
jag vet inte hur du hade det på nyår som läster detta, men jag hoppas du var med människor som betyder något för dig.. för trots allt, nyår handlar om att vara med dem du vill börja ditt nya år med. deep man.

förhoppningsvis kommer fler bilder senare.
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0