becoming you


Inatt sov jag inte en blund, så vid fem bestämde jag mig för att jag lika gärna kunde gå upp och träna. När jag hade tränat gick jag till skolan, min första lektion va inställd så jag blev 2cool4school och gick hem, sov bort det soliga vädret och när jag väl började plugga infann sin rastlösheten så jag åkte in till lund och gick en kvällspromenad med sofia.
Nu känner jag mig riktigt slö i huvudet men OM jag inte skulle lyckas somna till pluggandet så har jag iallafall tre utvägar.
1. kolla gossip girl (45 min)
2. kolla the city (20 min)
3. kolla bromance (som ja, suger, men brody är för sexig för att inte kolla på, 40 min)

kategori: bussmusik

Kommentarer
Postat av: vix

vilka dagar släpps the city? har säsong 5 börjat på hillan? hoppas du får dig en god natt sömn inatt puppe. i feel ya homie. KÖSS

2009-01-20 @ 22:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0