Like I love you now


till slut hamnade jag moa och vicky på mello jellos uteservering, jag beställde en CHAIsoppa (skulle vara thai men ibland blir jag lite vimsig) vi satt där ett tag sedan begav vi oss till "den riktiga" skolmiddagen, efter det till lilla torg och efter det till etagé med kamerorna i högsta hugg.. även om ni kan avgöra på bilden hur bra drag det va där... jag drog efter 25 och nu är jag hemma. jag måste ju fan plugga! varför skrev jag detta inlägget liksom? varför gick jag bara inte hem efter att vi hade ätit upp? jo för att skjuta upp pluggandet in i det sista. pajas.

men innan jag börjar plugga ska jag bara ladda med daniel lemmas if I used to love you baby (FÖR SÅ HETER LÅTEN VICKY, HE HE HE)

Kommentarer
Postat av: vicky

muuums jag ser ut som ett härligt fetto på bilden haha

2009-01-22 @ 19:21:16
Postat av: Anonym

nää! klart du inte gör, bajssnack

2009-01-22 @ 20:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0