barack vs vogue


varför blir det alltid såhär? Mitt mål var att plugga när jag kom hem eftersom att ajg inte kommer hinna göra det ikväll eftersom att jag ska ut och äta. MEN istället slår det slint i mitt huvud och jag får typ tvångstankar över att göra egna t-shirtar. Så iväg till h&m och kjell och co. för att handla tröjor och t-shirttryckpapper och sedan vips hade jag två par nya tröjor och inget plugg blev gjort. Nu har jag typ 20 extra minuter till att plugga = grattis caroline för din kreativitet!
men visst blev tröjorna braau! särskillt den med barack ombama?!

nu ska jag läsa om arvsrätt och FN och skilsmässa och allt sådant skojsigt sedan blire mat i malmoe.
agöken

Kommentarer
Postat av: domi

fan va snygga tröjor :) hur är det du gör?

2009-02-01 @ 13:45:35
URL: http://dominikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0