onödig info

Vilken svordom använder du mest? fan
Hur många resväskor äger du? någonstans sådär mellan 34-78 stycken
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? kvittar helt och hållet
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en cool rulator till min farfar
Vad spelas i din mp3?  micke och molle (ljudband)
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? han darin verkar vara söt och bra
När var senast någon stötte på dig? jag önskar att en kille stötte på mig idag, men jag tog säkert vibbarna bara fel. haha
Använder du huvtröjor? Ja, klasströjan från nian bär jag vid varje tillfälle jag får.
Hur många syskon har du? två äldre brödrar som har gjort mig till människan jag är idag, så skyll på dem.
Är du blyg inför det motsatta könet? mje, är han good looking så brukar jag 1. bara hålla tyst 2. prata alldeles för mycket och alldeles för fort.
Vilken film kan du alla replikerna till? bad boys 2
Äger du några band t-shirts? nä, men jag har på mig sofias för tillfället för att den är så snuskigt snygg.
När flög du senast? Hem från miami
Läser du för skojs skull? att läsa är ganska så underskattat men att det är skoj hade jag inte påstått
Försöker du alltid lära dig nya saker? ja, det första jag gör när jag vaknar är att jag går in på NE.se och slår upp något som jag inte visste sedan innan.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? jag kan inte uttala mig, jag har liksom aldrig varit på en dejt.
Kan du kasta macka? ja, skit coolt faktiskt.
Vad har du med dig in på bion? alltid tillräckligt mycket dryck för att sabba stämningen genom att bli kissignödig mitt i filmen.
Vem var din favoritlärare och varför? ebba. vår feta syslöjdslärare som hade skägg och gäddhäng som nästan nådde ner till hennes knä, som knappt syntes så kraftig hon var och förmodligen fortfarande är. hon va iallafall snäll och vi delar namn, caroline ebba åkesson
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? matte, no 
Gillar du att flyga?
ja, det pirret i magen vi lyft och landning är så härligt, nästan som att man är kär.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? social och så ska han ha torr humor, så att vi kan sitta och skratta åt samma saker, men min drömkille ska också vara sexig (utan att anstränga sig) och om det betyder att hans utseende är sexigt eller om han bara han en sexighet som kommer innifrån det skiter jag i.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? jag intalar mig det, men endå ligger jag oftast som jag gör nu, i min säng med min varma dator på magen.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? mjea, petig är jag inte även om jag tycker att dagens msnförkortningar rubbar språket ganska så rejält, håller ngn med mig, lr? dd?
Tror du att Gud är man eller kvinna? han är en man, träffade honom häromdagen och japp han är en man.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? de hade bestämt att deras barn skulle heta carl, men så kom jag.... därav caroline
Gillar du senap? brov med bröd utan ketchup och senap är som en tjockis med anorexia, det funkar bara inte.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? det löser sig sa hon som sket i vasken
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja.
Tycker du om att krama folk? jag vet inte, egentligen är det lite överskattat men hade jag haft en sexig kille brevid mig nu så hade jag i och för sig kramat honom.
Vad är du allergisk mot? egentligen inget men svamp är så äckligt att jag säger att jag är allergiskt mot det.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nä, men jag lider av en syndrom som innebär att jag blir så äcklad av att jag ibaldn börjar gråta om jag tuggar på en sena/tittar på en skinkbit.

(snodd från tinggrens blogg, www.sohodoll.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Beata Ekesjö

SCHÖÖÖÖÖÖN SCHÖÖÖÖÖÖÖN! Btw så har du aldrig smakat svamp så du vet inte!!! kysser di

2008-11-29 @ 17:37:01
Postat av: wakoe

haha så har jag gjort min helt seriös...

2008-11-30 @ 21:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0