new white vs. old white


det har inte gjort mig något om jag hade haft en sådan underbar trappa att få springa i.



jag gillar inte kala rum, men detta va underbart. Det vita framhäver verkligen den svarta ramen/spisen och den lavendelfärgade sängen.

golvet är perfekt, de för långa gardinerna är perfekta.

färgerna i rummet är fina, synd bara att det ser så dött ut, tavlorna och gardinerna borde bytas ut och fotpallen vid sängen ser bara så fjöntig ut. Nu när jag tänker efter så vet jag inte riktigt vad som gör rummet så härligt, kanske är det den fina säng gaveln eller så är det lampa i taket...

det saknas lite dekoration och personlighetsfakorer  som dessa på bilden i rummet ovan.


Kommentarer
Postat av: Du vet nog vem

Carro.. 1a bilden.. tänk om du och jag skulle dela ett sånt hus i the hillan eller varför inte typ Malibu?. NAAAAAAAAAAAJS

2008-11-22 @ 18:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0