mary-kate and a litte bit of south america


jag älskar allt med denna bilden. Färgerna är rätt, soffan är rätt, klänningen är rätt, håret är rätt! njz.

Idag bet jag av en tand när jag åt middag, jag råkade även somna i bussen så att jag nästan föll i golvet och snart ska jag iväg på kalajs här i hjärup, det jobbiga med det är att alla har "tagit" ledigt från skolan imorgon förutom jag, för att jag ska skriva prov om homeros och hans verk som känns jätte onödigt. 

Idag fick jag höra en sak om hjärup "i hjärup bor bara nollor och bönder", jag är ingen piga som mjölkar korna varje morgon så då är jag väl som en nolla, buhu!

I nästa vecka kommer min bror hem, man ska inte ropa hej förens man är över bron men jag är glad att han inte drabbats av någon sjukdom eller ännu värre skadat sig. Om någon är sugen på att läsa och se bilder från hans färd genom sydamerika så kan ni gå in på hans blogg www.vestan.blogg.se

nu ska jag skriva det sista om homeros sedan är jag redo att kliva ur sängen och bege mig.
adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0