kineniska krukor och dövande musik


ett väldigt underbart kök, det enda som som stör mig är den fula kranen och svensson svenssongolvet.
de blåa krukorna påminner om en kinesisk kruka som mina bror och hans blivande fruga har i deras kök, och den är så jävla fin.
Jag kom precis hem från att ha ätit middag hos dem, biffar med goda tillbehör och efter det åt vi brownie med glass och annans. Jag och min bror gjorde brownien tillsammans, och inte nog med att vi lyckades kleta ut choklad i köket, vi lyckades även ge våra kläder en chokladomgång också.

dagens låt: Coldplay - the scientist.

Kommentarer
Postat av: Frugan

Men du..Brownin blev galet bra , så det var värt det!! Puss

2008-11-28 @ 15:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0