bad password





favorittröjan!

I fredags va jag vicky och moa ute på taxifärder så det kallas duga, vi va på hipp och efter det KB och sedan avslutade vi kvällen framför snygg, sexig, singel och ett fat nyvärmda kanelbullar, jag trodde aldrig att jag skulle orka festa till det igår också men till slut anlände jag till henriks hus vid ringsjön och jag hade skit roligt.
Jag älskar att vakna upp dagen efter och bara ta det lugnt, som i morse samlades vi framför tvn, alla lika döda efter gårdagen och trots protester slutade med att vi kollade på love actually.

jag är så jävla korkad, förra veckan bytade jag lösenord på en av mina hotmails (jag har en till skolan och en till vänner) och idag när jag skulle logga in kom jag inte ihåg mitt nya lösenord, och självklart var det den msnen jag har till mina kompisar. GAH vad det stör mig! jag kommer verkligen inte på det heller. damp damp damp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0