don´t go wasting your emotions



jag tänker på en amerikans 70-talsbil när jag ser detta rummet. Det turkosa är så jäkla fult, det är till och med olika turkosa färger, om det hade varit mörkbrunt trä så hade rummet varit mycket snyggare, men ändå kan jag inte låta bli att tycka att det är lite coolt. För trots att det turkosa är hemskt så gav det en rolig touch på rummet.

Pilatpasset idag va givande, som vanligt myglade jag mig igenom passet.
Jag håller mig fortfarande på nybörjarnivån efter snart 2 månaders lektioner, det känns inte jätte bra men inte tillräckligt dåligt för att jag ska ta i lite extra.

roligare än så blir det inte, nu ska jag ladda min ipod med låtar sedan är jag redo för sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0