julhälsning

Från mig till er alla: en riktigt värdelös lista med riktigt värdelösa svar.
jag älskar julen och all överbliven tid som den ger mig då jag kan sitta inne och njuta av mörkret, NOT.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: rastlös som aldrig förr
Favoritgodis: jag äter unte gottis, men naturgodis är gott
Är det nåt du absolut inte äter: svamp
Kläder just nu: en latexdräckt och två muggar för öronen.
Musik just nu: elektrik banana band
Vad sa du senast: nej
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: om det kommer något cool epok i framtiden skulle det väl bli den.
Sommarplaner: sola med t-shirt på stranden när det är fint väder och plaska i min plastpool när det regnar
Fisk eller badkruka: en fisk som badar i en kruka
Saft eller alkohol: 50/50
Hur många kuddar sover du med: 5
Favoritväder: stjärnklar natt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: min bästa vän, sockerbullar och en badboll
Spelar du nåt instrument: har spelat blockflöjt
Morgon- eller nattmänniska: tidig kväll, tidig morgon. sen kväll, sen morgon.. ganska så rimligt
Sparare eller slösare: vettifasiken
Bästa film: micke och molle
Tror på liv på andra planeter: japp
Kommer du ihåg din första kärlek: hihihih m
Älskar du henne/honom fortfarande: hihihihi nä
Har du några homosexuella vänner: jag vet inte, någon är väl fortfarande gömd inne i garderoben och väntar på att komma ut.
Tror du på mirakel: ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Bio eller promenad: promenader i hjärup är ganska så oslagbart
Är du kittlig: så in i helvete
Snarkar du? dono, inte vad jag vet
Stjärntecken? lejon
Största svaghet: kärleken till klorvatten
Det här är jag bra på: spela finns i sjön
Bästa bok? Black Ice (seriöst)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
kunna läsa andras tankar, flyga kan jag redan.
Chips, morötter eller godis? morötter, det är så himla bra för synen.
Pizza eller hamburgare? det var en tuffing. 50/50 på den.
Skriver du dagbok? javisst. men jag har lås till den (sådan lås som man inte behöver en nyckel till för att öppna egentligen) så ni kommer aldrig kunna se vad jag har skrivit.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? en tatuering på halsen där det stod "detta är en riktig tatuering" hade inte varit fel.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Saltar du på maten? jaa
Gillar du att sjunga? åf cårz

Har du en besatthet? vem fan har inte det.

Kommentarer
Postat av: Victoria

hahaha... "Black ice".. fick mig att tänka på din högläsning om sexakten i ganska så nyktert tillstånd...

2008-12-23 @ 00:33:39
URL: http://sohodoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0