ohlala

runt fem igår kom jag hem och skulle överlista min vanliga rutin: trippa på tåspetsarna, öppna ytterdörren och ta fram datorn i sängen och sedan somna gott. Istället försökte jag komma in genom altandörren, men nyckeln funkade inte, efter det fanns det en chans till att komma in så jag testade dörren vid mitt rum och den funkade, men den funkade inte att låsa, så jag var tvungen att hitta min andra nyckel till den dörren, sedan gick jag upp i köket, tog ett stort glas mjölk som fick min mage att vända sig och sedan somnade jag med datorn på magen, sur för att jag inte kunde logga in på min telenorhemsida (hade lite svårt att hitta rätt knappar). turnog hade inte min dator nått golvet när jag vaknade utan den låg fint vid sidan om mig, helt död. iallafall, den vanliga rutinen som max tar 15 minuter tog igår 1.5 timme. det låter töntigt att skirva om rutiner när man kommer hem om natten, men jag tror att alla går och bär på en liten rutin som de oftast följer när de kommer hem, vissa hittar kylsåpet och andra hittar sängen.

kvällen igår var förövrigt jävligt bra.
har någon av er syskon? om ni har det, ta hand om dem, för hur jävlig uppväxt ni än har haft så kan vindarna vända och helt plötsligt står ni där tillsammans på ett uteställe, skrattandes åt samma saker och betalar varandras drinkar.

nu är nog min frukost klar, snabbmakaroner med ketchup, ohlala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0