jordbävning

jag vaknar av att jag rullar i min säng, hur mina väggar rör sig från ett håll till ett annat och hur alla mina grejer drogs lägst mina bord... det första jag tänker är dock "nu har mina föräldrar fan gått för långt med väckningen".
men jag är mänsklig så när verkligheten slog mig, att fan det är inte mina föräldrar som gjorde att det skaka satte mitt hjärta igång och slå i hundra åttio. fifan...
en rolig sak i de hela är att när jag va i cali förra sommaren och denna sommaren intalade min pappa mig att jag skulle vara beredd på jordbävning hela tiden. "ska du verkligen åka? tänk så blir det jordbävning, det är JATTE vanligt där och kommer säkert att inträffa.... och om det händer så tänk på att under bordet är det bästa stället.... blablabla".
det va ju inte så precis att min pappa låg under bordet när jag gick upp till köket, men jag hade nästan betalt för att se honom ligga där, haha.

god morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0