jag kallar det kärlek.

Jag älskar flygplatser, jag blir varm i hela min kropp av att se folk möta nära och kära och krama om dem. Kramarna, kyssarna, handslagen.. allt är så underbart, även om blickarna nog är oslagbara. tillexempel idag när jag stod med min brors flickvän så jag var och varannan minut  "nu kommer han" "haha skoja bara" men varje gång jag sa det lyste hon, och när han väl kom ut så hoppade hon in i hans armar och han släppte allt han hade i händerna. sedan bara stod de och kramades, och för första gången på länge tänkte jag "kärleken finns trots allt, och när den finns är den fantamig ljuvlig", en äkta kärringtanke men vafan, den bjuder jag på.


flygplatser ger mig en tictacig känsla. passionsfruktsmaken va skitgod om någon undrar.

news flash

min bror har köpt med sig helt underbara hattar hem. Även om det vita kanske fick sig en ellen annan fläck, det första jag gorde var nämligen att jag tappar den på marken som inte är speciellt torr.

fannys i´m the most important thing in my life linne är så bra på alla håll och kanter. snygg och ger ett väldigt sant budskap.

Kommentarer
Postat av: vickycyc

hahaha älskar ditt kärringsätt att tänka

2008-12-04 @ 21:49:43
Postat av: Anonym

snygga tuttar

2008-12-07 @ 14:48:08
Postat av: Anonym

asså hon där fanny har:P

2008-12-07 @ 14:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0