invigning av my blackbaby


idag har jag och sofia ätit lunch hos louisa på kiss och curry (ikuzukuri). Vissa säger att sushin där inte är ätbar för att fisken kommer pakiterad och för att riset inte kokas på stället men för mig är det bullshit, fisförnämda tankar. Sushin är ätbar hundra gånger om. Föresten så invigde jag bloggen med bilder från min nya blackbaby som jag fick i julklapp. Jag lider av en sjukdom som heter "jag måste ge alla mina elektriska prylar ett smeknamn". Tillexempel min dator kallas för min svarta älskling och min förra mobil min röda älskling. Inte helt normalt men.
Snart kommer fler bilder upp på väskor jag har hittat idag.


Kommentarer
Postat av: Victoria

ska våra babys bli babysar? Min silver frågar chans på svartis nu..

2008-12-30 @ 18:46:23
URL: http://sohodoll.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-01-01 @ 20:03:32
Postat av: Anonym

du ser ut som kate bosworth på den här bilden!

2009-01-01 @ 20:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0