08-08-08


igår va dagen då jag slapp gå och bära på en hemlighet en enda sekund till, för min bror (han till vänster) gick ner på knä och fråga frågan "vill du gifta dig med mig och spendera resten av ditt liv med mig" till Lina (tjejen längst till höger).
Hemligheten va den att Lina visste inte om att varje gång min bror och hennes pappa snackade om södriga skrivare så planerade dem överraskningen och varje sekund från det att jag fick reda på "hemligheten" så vägrade jag att snacka med lina, det skulle liksom vara så typiskt mig att flina och säga något dumt.
föresten så förlovade de sig igår för att 08-08-08 symboliserar lycka och evighet (i kina, därav att OS invigningen skedde igår)!

Kommentarer
Postat av: Lina

Söndergråten, plufsig i ansiktet.. MEN lyckligast i hela världen!!

2008-08-09 @ 15:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0